måndag 1 februari 2010

Estoy en la datasal. Vi har spanska & jag översätter årets sämsta sketch. Den är så pinsamt dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Spanska lektionerna ger mig ingenting längre. Verkligen ingenting.
Vi lär oss inget utan spenderar lektionerna med att snacka en massa skit, medans Herr Lennart tror att vi gör nått.

Jag skulle hellre ha glosor och prov, då skulle jag åtminstone kanske kunna välja spanska vidare på gymnasiet och faktiskt klara mig.
Som det ser ut nu så är alla odds emot mig, då väldigt väldigt många av de äldre som valt vidare på gymnasiet fått hoppa av - det blev för svårt och jobbigt.
Och jag kan just nu knappt nånting.
Jävla Lennart.

1 kommentar:

Linnea sa...

Therese, du är en av dom bästa? du behöver inte beklaga dig, tänkt typ på oss som inte fattar något. Vi har äntligen börjat gilla lektionerna, liksom! :)